Om meg

Fullt arbetande 2 barns mamma med många järn i elden! Min LCHF/PALEO blogg: http://lchfiminvardag.blogspot.com/ Min bakblogg: http://sweetness4pleasure.blogspot.com/

fredag 14. oktober 2011

Brått i branschen!

Heej på er!
Nu har d varit mycket lite bloggande om LCHF på sista tiden.. Orsaken är att jag har börjat studera o har inte lika mycke tid som förr. Å i skolan är d sällan man får mat anpassad åt en LCHF'are :/ Men jag tänker fortsätta lägga ut bilder o recept så snabbt jag bara lagar LCHF-vännlig mat o hinner slänga ut receptet.

Tänkte kanske att jag ska försöka fota maten jag äter i skolan så ni kan se hur jag försöker anpassa skolans vanliga mat till min egen livsstil! D går nog, men alla dagar blir d inte så spännande, den dagen jag bara kunde äta grön sallad med krydda på var d värkligen inte särskillt spännande XD

Så nu vet ni d!
Ha en trevlig helg o jag försöker återkomma med nått smaskigt till Dagens frukost i morn ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar