Om meg

Fullt arbetande 2 barns mamma med många järn i elden! Min LCHF/PALEO blogg: http://lchfiminvardag.blogspot.com/ Min bakblogg: http://sweetness4pleasure.blogspot.com/

mandag 19. september 2011

Veckomeny: Vecka 38

Nu märker jag att d blir lättare för mej att skriva inn mina veckomenyer direkt här på bloggen! Jag var inte riktigt nöjd med Kokaihop.se's veckomeny, så jag skriver d här istället :)

FiskMån: Fiskbullar serverad med vit sås o lite kokta morötter från trädgården.
Tis: Persiska älgköttbullar serverad med Fänkålsgratäng.
Ons: Moosehead Chili i Slow-Cookern.
SoppaTors: Svampsoppa o Foccacia. Plättar.
Fre: Smörgåstårta med ooopsiebröd.

((Frukost; Energibröd) Jag äter sällan frukost numera då jag sällan är hungri på morgonen när jag äter LCHF. Vatten, kaffe o vitaminer räcker fint till lunch. Men om jag vill ha frukost har jag Energibröd i frysen jag kan slänga i rosten o lägga massor med pålägg på)
Lunch; Kålsoppa med stekt bacon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar