Om meg

Fullt arbetande 2 barns mamma med många järn i elden! Min LCHF/PALEO blogg: http://lchfiminvardag.blogspot.com/ Min bakblogg: http://sweetness4pleasure.blogspot.com/

mandag 19. september 2011

Fiskmåndag - Fiskbullar

På måndagar äter vi fisk! Vi måste ha en fast fiskdag, eftersom jag inte är särskiljt förtjust i fisk.. Å fisk är ju mycket hälsosamt!!

Jag tänkte laga Fiskbullar i dag, men den enda fisken man får tag på här är typ laks, sej, strömming o tonfisk, i Fiskbullar måste d vara torsk! Jag provade med sej, men jag blev inte nöjd.. Konsistensen blev inte som jag ville! Pojkarna tyckte om d nog, men eftersom jag inte blev nöjd lägger jag inte ut receptet.. Jag måste testa med skaplig fisk först ;)





Här med vit sås, ca 50g morötter från trädgården o lite curry.

Eftersom jag åt mycket lite till middag, lagade jag en stor kastrull kålsoppa nu på kvällen som jag tänker ha som lunch i dagarna som kommer :) gött!




Receptet kommer senare :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar